rehabilitacja kręgosłupa warszawaW naszym Centrum oferujemy kompleksową terapię wszelkich dolegliwości pochodzenia kręgosłupowego.

Bóle pleców czy kręgosłupa to jedne z częstszych problemów zdrowotnych prowadzących do utrudnienia bądź uniemożliwienia codziennego funkcjonowania. Problemy te pojawiają się praktycznie w każdym wieku. U młodych osób przeważają bóle przeciążeniowe mięśni lub stawów kręgosłupa. Często dochodzi również do zmian urazowych bądź zwyrodnieniowych dysków miedzykręgowych. W starszym wieku źródło problemu może być podobne, jakkolwiek na pierwszy plan wychodzą zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa.

W Centrum Osteopatii i Fizjoterapii Osteoklinika Warszawa zajmujemy się zarówno stanami o charakterze ostrym jak i przewlekłym. Nasi specjaliści pomagają pacjentom poprzez leczenie osteopatyczne oraz kompleksową rehabilitację kręgosłupa.

Osteopaci z naszego Centrum w pierwszej kolejności przeprowadzają szczegółowy wywiad, a następnie wnikliwe badanie pacjenta. Służy to znalezieniu źródła problemu, z którym zgłasza się pacjent, a także wyeliminowania innych przyczyn bólu, które należy skonsultować z innym specjalistą. Następnie, kiedy pacjent kwalifikuje się do terapii, terapeuta stosując specyficzne techniki osteopatyczne eliminuje dysfunkcje w ciele pacjenta.

Po pozbyciu się bólu często konieczna jest specjalistyczna terapia ruchem, czyli odpowiednie ćwiczenia funkcjonalne oraz stabilizujące. W naszym Centrum odbywają się one w klimatyzowanej sali pod okiem jednej z fizjoterapeutek. Ćwiczenia prowadzone są w formie indywidualnych zajęć.

Dolegliwości w jakich pomagamy to m. in.:

• bóle mięśniowe
  • dyskopatia
  • bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa – lumbago
  • bóle odcinka szyjnego kręgosłupa
  • bóle promieniujące do kończyn górnych bądź dolnych (np. mrowienie, drętwienie, rwa kulszowa, rwa ramienna)
  • bóle głowy i zawroty głowy
  • bóle promieniujące do klatki piersiowej (neuralgia międzyżebrowa)
  • zmiany zwyrodnieniowe i przeciążeniowe kręgosłupa.

OSTEOPACI:

Radosław Dukaczewski