W naszym Centrum skutecznie leczymy dolegliwości bólowe oraz zaburzenia funkcjonowania organizmu. Obszary specjalizacji naszych terapeutów to m.in. rehabilitacja kręgosłupa i stawów obwodowych, zaburzenia funkcjonalne pracy organów wewnętrznych,

Dolegliwości pochodzenia kręgosłupowego: bóle mięśniowe, dyskopatia, bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa - lumbago, bóle odcinka szyjnego kręgosłupa, bóle promieniujące do kończyn górnych bądź dolnych (np. mrowienie, drętwienie, rwa kulszowa, rwa ramienna), bóle głowy, zawroty głowy, bóle promieniujące do klatki piersiowej (neuralgia międzyżebrowa), zmiany zwyrodnieniowe i przeciążeniowe kręgosłupa.

Dolegliwości pochodzenia stawowego: zmiany zwyrodnieniowe stawów, koksartroza, gonartroza, wspomaganie leczenia chorób zapalnych stawów (RZS, ŁZS, ZZSK), przeciążenia stawów.

Rehabilitacja po ortopedycznych zabiegach operacyjnych: rekonstrukcje więzadeł, rekonstrukcje po urazach mięśniowych,  operacje stawu ramiennego, rehabilitacja po endoprotezoplastyce stawu biodrowego i kolanowego

Stany po urazach i zabiegach operacyjnych: skręcenia stawów, zwichnięcia stawów, operacje w obrębie kręgosłupa, zrosty po operacjach w jamie brzusznej.

Dolegliwości w przebiegu ciąży oraz w okresie poporodowym: bóle kręgosłupa, bóle stawów miednicy, bóle spojenia łonowego.

Zespoły uciskowe nerwów (neuralgia): zespół cieśni nadgarstka, zespół mięśnia gruszkowatego.

Zespoły napięciowe: napięcia mięsniowe, napięciowe bóle głowy.

Zaburzenia w pracy układu neurowegetatywnego: nadmierna lub obniżona pobudliwość.

Funkcjonalne zaburzenia w pracy układu trzewnego, bolesne miesiączki