mgr Edyta Skolimowska

Osteopata i fizjoterapeuta

Specjalizuje się w leczeniu ostrego i przewlekłego bólu, badaniu i leczeniu dysfunkcji somatycznych narządu ruchu w obrębie stawów jak i tkanek mających wpływ na pojawienie się choroby.

• absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, kierunek fizjoterapia na wydziale rehabilitacji
  • podyplomowe 5-letnie studia osteopatyczne w Sutherland College of Osteopathic Medicine, zrzeszonym w European Federation of Osteopaths
  • certyfikowana terapeutka manualna, kierunek osteopatia (Polska Akademia Osteopatii Osteon, Sutherland College of Osteopathic Medicine)
  • Mastercourse - Fluids and Osteopathy, Rene Zweedijk D.O., BSc.,Ost. Med.
  • Mastercourse - Ciąża i połóg w osteopatii, Marie – Caroline Willieme D.O.
  • Mastercourse - Neuro - Visceral Manipulation of the Thorax and Abdomen, Olivier Bazin D.O.
  • Mastercourse - Visceral Manipulation I, Peter Schwind, HP, Rolfer, The Barral Institute
  • Mastercourse - Powięzi Advanced, Serge Paoletti D.O.
  • Mastercourse - Nowe podejście do leczenia kręgosłupa, Rene Zweedijk D.O. BSc Ost Med
  • Mastercourse - The Neuro Endocrine Immune System
  • Mastercourse - Osteopatia w reumatologii, specjalistyczne podyplomowe szkolenie z zakresu Osteopatii
  • Mastercourse - Osteopatia w pulmunologii i kardiologii
  • Mastercourse - Osteopatia w stanach ostrych kręgosłupa, specjalistyczne podyplomowe szkolenie z zakresu Osteopatii
  • Kurs Metody Łańcuchów Mięśniowych G.D.S
  • Kurs Terapii Manualnej-Szkoła Niemiecka, certyfikat Dyplomowany Terapeuta Manualny
  • Kurs PNF 4- Orthopedics, certyfikat IPNFA
  • Kurs Terapii Manualnej Plaatsman Koncept
  • Kurs PNF w leczeniu bólów krzyża
  • Kurs metody PNF-tytuł dyplomowany terapeuta PNF, certyfikat IPNFA
  • Kurs Koncepcji Briana Mulligana Mobilisations With Movment

Fizjoterapeuta, osteopata

Specjalizuje się w leczeniu różnego rodzaju bóli powstałych na skutek urazów ortopedycznych i sportowych, zarówno w stanach ostrych jak i przewlekłych. Pracuje również z funkcjonalnymi zaburzeniami w obrębie stawu skroniowo-żuchwowego, czyli z aparatem żucia. Dotyczy to niespecyficznych bóli głowy, bóli zagałkowych, przeskakiwań w stawach podczas żucia, szumów usznych oraz zawrotów głowy. W swojej praktyce osteopatycznej kieruje się holistycznym podejściem do problemu z jakim zgłasza się pacjent. Nie skupia się tylko na jego objawach chorobowych, lecz poprzez odpowiednie badanie szuka ich rzeczywistej przyczyny w ciele pacjenta.

• Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Student ostatniego roku oraz asystent w Niemieckiej Szkole Osteopatii (OSD-Polska)
  • Terapeuta stawów skroniowo - żuchwowych
  • Jako terapeuta swoje doświadczenia zdobywał w klinikach o profilu sportowo - ortopedycznym.

Kursy i szkolenia:

• Osteopatia Visceralna  I,II,III,IV
  • Osteopatia Strukturalna: Odcinek szyjny, piersiowy, lędźwiowy, Kończyna górna, Kończyna dolna
  • Osteopatia Czaszkowo-Krzyżowa: I, II, III
  • Terapia Stawu skroniowo-żuchwowego