mgr Edyta Skolimowska

Osteopata i fizjoterapeuta

Specjalizuje się w leczeniu ostrego i przewlekłego bólu, badaniu i leczeniu dysfunkcji somatycznych narządu ruchu w obrębie stawów jak i tkanek mających wpływ na pojawienie się choroby.

• absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, kierunek fizjoterapia na wydziale rehabilitacji
  • podyplomowe 5-letnie studia osteopatyczne w Sutherland College of Osteopathic Medicine, zrzeszonym w European Federation of Osteopaths
  • certyfikowana terapeutka manualna, kierunek osteopatia (Polska Akademia Osteopatii Osteon, Sutherland College of Osteopathic Medicine)
  • Mastercourse – Neuro – Visceral Manipulation of the Thorax and Abdomen, Olivier Bazin D.O.
  • Mastercourse – Visceral Manipulation I, Peter Schwind, HP, Rolfer, The Barral Institute
  • Mastercourse – Powięzi Advanced, Serge Paoletti D.O.
  • Mastercourse – Nowe podejście do leczenia kręgosłupa, Rene Zweedijk D.O. BSc Ost Med
  • Mastercourse – The Neuro Endocrine Immune System
  • Mastercourse – Osteopatia w reumatologii, specjalistyczne podyplomowe szkolenie z zakresu Osteopatii
  • Mastercourse – Osteopatia w pulmunologii i kardiologii